sobota, 10 maja 2014

Pytania do filmu Zwierzeta Mocy

Moi Najdrozsi Czytelnicy i Widzowie, kolejnym moim zaplanowanym dla Was filmem bedzie ten obiecany o Zwierzetach Mocy, przewodnikach duchowych ze swiata zwierzat. Jesli masz jeszcze jakies pytania do tego tematu, cos Cie intryguje, interesuje, prosze szybciutko na emaila, odpowiem w filmie. Pytania mozna umiescic takze tutaj w komentarzach - sa widoczne dopiero po moim zatwierdzeniu. Mozna napisac w komentarzu prosbe o jego utajnienie, ukrycie do ktorej naturalnie sie zastosuje. Jesli wiec pragniesz poznac moje zdanie na jakis temat z zakresu Zwierzat Mocy, to ostatnia szansa, zanim w wolnej chwili nakrece ten filmik. Z moca anielskich wibracji Wasza Maria Bucardi ps. Nie ma glupich pytan, wiec mozna pytac o wszystko ;-))

3 komentarze:

  1. Droga Pani Mario, od pewnego czasu zastanawiam się jak to jest z liczbą Zwierząt mocy w naszym życiu. Jest tak, że ma się jedno Zwierzę Mocy na cale życie, czy tez kilku, a może jest to tak, że gdy nasz pierwszy zwierzęcy przewodnik nauczy nas tego, czego miał nas nauczyc przychodzi kolejny? Jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Kochana Mario, mam pytanie... Wiem, ze kazdy czlowiek ma swoje zwierze mocy, czy jedno, ktore towarzyszy mu przez cale zycie? Czy w zaleznosci od etapow w zyciu, ktore przechodzimy, zwierzeta sie zmieniaja? Np. byl kon a teraz jest motyl? Skad mamy wiedziec, ze nastapila zmiana zwierzecia, czy zawsze w danym momencie zycia (w ciagu kilku tygodni) spotykamy non stop te same zwierze i czy to jest zawsze jedyny znak? Pozdrawiam cieplutko Joasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwierzę mocy: gołąb, co oznacza? Niedawno odratowałam jednego ( chyba gołębicę z kontuzją skrzydła) i zawiozłam na Leśne Pogotowie. W tamtym roku tez miałam bardzo podobną historię z rannym gołębiem i na dodatek znalazłam go w dniu swoich urodzin ( czy to może coś znaczyć?) A całkiem niedawno para gołębi przypuściła szturm na okno mojego pokoju ( było zamknięte ), potrzepotały chwilę skrzydłami w szybę po czym odleciały :) Może szukały swojej koleżanki wywiezionej kilka dni wcześniej do Leśnego Pogotowia? Kto wie :)
    I jeszcze osa. Co oznacza? Ostatnio lubią do mnie przylatywać właśnie osy i inne szerszeniopodobne :)
    I chyba na tyle Mario, jeśli chcesz możesz odpowiedzieć w filmie m.in. i na te pytania, na koniec wysyłam jeszcze dużo pozytywnej energii i uśmiechy :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń