poniedziałek, 30 maja 2016

Czy jestem ascetka -weganskie pysznosci - goraca czekolada

Namaste Kochani, czesto pytacie mnie czy jestem ascetka - czy wyrzekam sie wszelkich "przyjemnosci" - czasami tak ;-) Niektore wyrzeczenia to pewnego rodzaju trening. Jednak sa dni w ktorych tworze weganskie pysznosci ;-) Np. goraca weganska czekolade...
bucardi_maria_jasnowidz_czekolada1.jpg
Do przygotowania czekolady potrzebujecie nerkowce, mielimy je na mlynku, potem zalewamy goraca woda i tak powstaje nasze roslinne, weganskie mleko. Do niego dosypujemy goraca weganska czekolade w proszku i miksujemy... Gotowe.
Inne weganskie przepisy i wskazowki znajdziecie w mojej ksiazce - wiekszosc z Was juz ja posiada :-)
magiczna_kuchnia_bucardi.JPG
Z moca pozytywnych wibracji i do spotkania 5 czerwca na telepatycznym spotkaniu anielskim ... Link: http://magiczny-swiat.com/category/466755/spotkania-anielskie.html
Twoja Maria Bucardi
dr h.c. of Angel Studies, CCU Institute (USA)
mgr historii i dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego
spotkanie_anielskie_bucardi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz